podłączenie czujnika ciśnienia doładowana AGU 1,8 T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nietoperz
    Classic
    • 2010
    • 3

    podłączenie czujnika ciśnienia doładowana AGU 1,8 T

    Zamieszczone przez ciuk15
    jechalem do Czech -Serwisu
    ja Czech serwis olałem za mało profesjonalne podejście i narzędzia po prostu lobię jak ktoś dba o detale. Co nie znaczy że do innych tez nie mam zastrzeżeń ale jeszcze im ufam.
    U chłopaków w Skodexie jeszcze mi się nie zdarzyło żebym zapłacił tyle co w serwisie, no chyba że to są usługi niezależne od nich tak jak regeneracja turbawy.,no to wtedy płacisz za wymontowanie i wmontowanie plus czyszczenie dolotu i innych pierdół ale napewno mniej niż w serwisie.

    [ Dodano: Nie 14 Mar, 10 14:52 ]
    Sprzedam gril plaster miodu do OI przed FL chętnych zapraszam na PW.
  • waldek6211
    Classic
    • 2009
    • 8

    #2
    podłączenie czujnika ciśnienia doładowana AGU 1,8 T

    W Octavii 1,8 T, 1999 r. silnik AGU 150 KM czujnik ciśnienia doładowania (MAP sensor 038 906 051 ) jest niepodpięty - jakiś mistrzunio musiał kombinować przy kablach. Nie mogę odnaleźć wtyczki(podobno 1J0 937 704 płaska 4-pinowa), ani nawet kabli. Dysponuje ktoś schematem? Szukałem w ETCE, ETOS-ie, itp. ale nie mogę znaleźć odpowiedniego schematu. Dodam, że map sensor jest umieszczony na obudowie intercoolera. Dysponuje ktoś schematem? Liczę również na pomoc innych użytkowników SO 1,8 T. Może jakieś zdjęcia? Z której wiązki wychodzą te kable?

    Komentarz

    • prodriveteam
      Ambiente
      • 2007
      • 158

      #3
      Ten mistrzuniu co Ci odpial czujnik cis. doladowania to fabryka skody :diabelski_usmiech Sterownik AGU nie ma opcji cisnienia doladowania w naszych silnikach nie da sie VAGiem sprawdzic cisnienia, a po co jest ten czujnik tam wsadzony to nie wiem :?
      1,8T AGU RS Look
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

      Komentarz

      • waldek6211
        Classic
        • 2009
        • 8

        #4
        Prodriveteam - Dzięki! Rozumiem, że masz tak samo. Czyli nie mają czym zatkać niepotrzebnej dziury w intercoolerze? OK., nie będę już tracił czasu na szukanie czegoś, co nigdy nie istniało, ale mimo wszystko będę spokojniejszy, jak zobaczę jak to wygląda w innej Octavii z tym samym silnikiem. Przy okazji, czy takie "rozwiązanie"jest tylko w Skodach z silnikami AGU?

        Komentarz

        • prodriveteam
          Ambiente
          • 2007
          • 158

          #5
          sorry ze dopero teraz odpisuje ale temat odżył w mojej glowie tez mam czujnik ktory nie jest podlaczony i robi za zaslepke w Audi A4 1.8T AJL wogole nie ma tego czujnika, poprostu intercooler jest caly bez dziurki na jakis czujnik, dlugo nie pisalem czekalem na kumpla ktory ma Golfa GTI z silnikiem AGU i okazuje sie ze on tez nie ma tego czujnika jak w w/w Audi (u nas go widac bez wysilku kolo zbiorniczka plynu do spryskow w golfie go nie widac) moze jest nie widoczny albo ktos wymienil IC bo auto bylo w tym miejscu pukniete :/ jeszcze sie cos dowiem w tym temacie ale to nic w sumie nie zmieni bo po co w AGU czujnik cis. doladowania skoro w zadnym starszym 1.8T VAG nie pokazuje tego cisnienia :| ??
          1,8T AGU RS Look
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

          Komentarz

          • waldek6211
            Classic
            • 2009
            • 8

            #6
            Problem zaczął się u mnie po wymianie przepływomierza oryg. Bosch 037 906 461 C - uszkodzony przy próbie czyszczenia - na AUTLOG LM1036. Na starej przepływce silnik dostawał drgawek pomiędzy 2500 a 3500 rpm. Na AUTLOGu ciiiągnie słabiej ale równiutko do 4000. Powyżej tych obrotów silnik się kończy, daje się wkręcić i do czerwonego, ale to nie to. Wygląda to na za ubogą mieszankę - "dzwonienie zaworami" i takie tam. Myślałem, że może turbina odrobinę przeładowuję. Jak znalazłem odpiety czujnik, to byłem pewny, że jestem w domu, a tu takie zdziwko. Kupuję teraz używany, ale oryginalny przepływomierz Boscha i dam znać jakie wrażenia.

            Swoją drogą to skoro ten MAP sensor już tam siedzi to może dałoby radę podłączyć jakiś wskaźnik. Myślę o jakimś prostym układzie z diodami LED. Może ktoś to już robił.

            Komentarz

            Pracuję...